Kızlar oğlum önceden birşey yemese bile yine hergün yoğurt yerdi şimdi sürekli mama içiyor yeni de memeyi bıraktık. Doyana kadar hiç birşey yemiyor ucundan az ısırıyor 2-3 kere falan geri bırakıyor zorla vermeyi deniyorum ( ki yanlış ) ağzından direkt çıkarıyor öğürüyor bu sefer her yolu denedim asla ne bir kahvaltı ne öğle akşam düzgün bir öğünü yok sadece 4 çeşit çorba içiyor o kadar ne yapmam lazım çocuğu böyle oluyo bir yol deneyip düzelen var mı yardımcı olur musunuz