Merhabalar 18.ay aşısını yaptıramayan var mı? Bana hemşire Türkiye genelinde aşı tedariğiyle ilgili sıkıntı olduğunu aşıların yeterli miktarda ellerine ulaşmadığını söyledi doğru mu bilmiyorum . En son ben aşımızı ayırmasını, müsait zamanda yaptıracağımı söyledim ve gittiğimde elinde aşı olmadığını yani bizim aşımızı başkasına kullandığını söyledi. Tekrar aşı geleceğini beni arayacağını söyledi ama bu en az 2 hafta sürer dedi. 19.ay bitti hala yaptıramadık. Benzer bir durum yaşayan var mı?