nergiz4155 a a herkese yapılıyor aslında ama 6. Aydan sonra
50krsvertirreekk inşallah iyi olurlar ben biraz korktum açıkçası canlı aşı falan diyince
Nur2878 huzursuz biraz ağlıyo ama şuanlık iyiyiz yinede
50krsvertirreekk hafif geçirirler inş gerçi yarına falan acır bacakları