Neslihan-55 ben kanda hamile olduğumu öğrenmiştim. Üstünden bir hafta geçmesine rağmen testte hâlâ çıkmıyordu. Ama adet günüm geçmişti geçmemişti hatırlamıyorum.
Sonrasında zaten kimyasal düşük gerçekleşti şuan o süreçteyim kanamam var değerin sıfırlanmasını bekliyorum.
İstiyorsanız eğer Rabbim sağlıklı bir şekilde nasip eylesin