kereminannesiyim Kızlar doğum günü pastasının üzerine oğlumun ismini bayrak şeklinde asmak istiyorum evde bunu kendim yapabir miyim
Dmt-01 kereminannesiyim yani çöp şişle olabilir.Elişi kagıdı gibi bi kağıda harfleri yazıp üçgen şekilde kesip çöp şişe yapıştırabilrsinzi sanki
Mnli kereminannesiyim ben 2 yaş pastasını butik pastacıya yaptıdım çöp şişe takmış kraft kağıda jüt iple 5 yaş okul pastasına kendim yaptım beyaz a4ü de üçgen kesebilirsiniz ben kraft kağıttan kesmiştim çöp şiş yoktu renkli pipetlere bağladım jüt ipe uhu ile yapıştırdım