kbraplk bizde olmustuk oksuruk de basladı bız hemen gıttık acile tam 3 aylıktı hava verdiler orda antibiyotik basladık ilerlemeden geldigın iyi oldu demıstı doktor evde de hava yazdı 1 hafta bıle surmedi iyi oldu burnunu da sık sık actım 6 saatte bir hava verdım ilaclı bıde antibiyotik kullandık