Oğlumla en son geçtiğimiz kasımda tek basımıza uçtuk 24 aylıktı, ılk yarım saat ıyıydı ama sonra cıvıtmaya basladı tabı, atıstırmalık o bu hıc bısey gozu gormedı kalkmak ıstedi, en son artık basınctan kulakları kötü oldu kulagını tutup ağlamaya basladı ılk bı stres oldum sonra kendı kendıme ne stres yapıyosun ya cocuk bu ağlar napiyim 2 saat çekiversinler kimse keyiften ağlatmaz dedim, sağolsun yanımdakı yolcu da hosteser de hep gülerek oyalamaya çalıştılar dilimizi bilmeseler de. Kendınıze stres yapmayın hiç, ben asla uyumaz dediğim oğlumu uyurken buldum dönüştr mesela 😂