Merhaba arkadaşlar bartholin kisti apsesi oldum boşaltıldı tekrarladı bugün tekrar boşaltıldı ve ben çok sıkıldım bu durumu yaşamaktan ağrısı acısı çok kötü oluyor bunun kesin tedavisi yok mu Dr ameliyat dedi ama tekrarlama ihtimali yine varmış ve çok da önermiyormuş be yapacağımı bilmiyorum yaşayan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi benimle