Banumete Arkadaşlar mutfak masa takımı almak istiyorum yorumlarına ihtiyacım var banklı model kullananlar nasıl kullanışlı mı yoksa 4 sandalye mi bakmalıyım çok kararsız kaldım yardımcı olur musunuz?
nnoktaa Banumete abimlerin evinde var. Her gittiğimde (özellikle bekarken çok sık giderdim 😂) mutlaka sandalyeye oturuyorum. Bank çok rahatsız hissettiriyor bana.
Banumete nnoktaa yaaa bilemedim bende o yüzden acaba daha mı rahat yoksa rahatsız mı tüm gün mutfakta gibiyim 2 çocukla
tuanacan Ben de 2 sandalye 1 bank ve 1 bench var. Ben memnunum. Kalabalık misafir olduğunda onlara 3er kişi bile oturtuyorum 😂
Banumete tuanacan yaa bende kararsız kaldım çok kullanışsız mı acaba diye araştırıyorum mutfakta yerim var müsait ama beğendiğim bir sandalye de olmadı ama banklı beğendiğim bir takım var açıkçası bilemedim