Bizim de uzamış sarılık vardı, daha bu ay bitti. 30 cc ile başladım 45. günde. O günden beri hep aynı saatlerde veriyorum (10-14-18-22) her mama sonrası ya da atıyorum 1 saat sonra falan huysuzlandı diyelim hemen emziriyorum. Gece mama vermiyorum sadece emziriyorum. Uzamış sarılık olduğu için hiç öyle 2 saatte 1 emzirme yapmadım. Gündüz uyanık olduğu her an göğsümde tuttum. Ona rağmen ancak düştü. Benim sağ göğüs ucum hiç yoktu ve sağ tarafı emmekte zorlanıyordu ama inatla verdim o memeyi. Hiç süt sağıp vermedim açıkçası. Fışkırarak kusmadığı sürece kusması sorun değil, fazlalığı çıkarıyor.