Tas0525 Kızlar sizdede durumlar aynımı Allah aşkına bir çözüm söyleyin kafayi yiyeceğim gece sürekli ağlayarak uyanıyor hele dün gece o kadar zorduki en sabah ettim yani o derece yokmu bunun bir çözümü
chandlerbing Tas0525 bizde de aynısı 9.5 aylık. Diş hiç çıkmadı onun sancisidir diye düşünüyorum çok yorucu ama o da rahatsız hissettiği için oluyor diye düşünüp hiç kıyamıyorum
aysebb Tas0525 9. ayda atak var ve ayrılık kaygısı başlıyor gece ondan da sık kalkabilirler bizde öyle olmuştu yani o ayda bi 15 gün çekmiştim
Tas0525 chandlerbing ne zaman geçer bu günler bilmiyorum bir an önce geçsin istiyorum çok zor Allah yardımcımız olsun inşallah
chandlerbing Tas0525 amin inşallah geçecek ama diğerleri nasıl geçtiyse bunlar da bir iki hafta süründürüp geçecek tek dayanagim bu