Kızlar uzun süredir ufak çok büyük olmayan bi şişlik vardı bende. Normal siğil gibi durmadığı için siğil olduğunu düşünmemiştim ama merak edip internetten araştırdığımda genital siğile benzettim. İlla doktora gidip yaktırmak mı gerekiyor kalsa bir tedavi uygulamasam sorun olur mu acaba