Ben ilk günden itibaren sebamedin losyonunu kullanıyordum gayet güzeldi hiç yağ almadım sonra bebeğimin boynu ve kulak arkası pişik olunca doktor biodermanın atopik ciltler için olan nemlendiricisini önerdi bütün vücuduna kullanabilirsin demişti nemlendirmek için