nazla Kuzenimin çocuğu rota virüsmüş ishali vardı bilmiyorlardı aynı ortamda evde bulunduk 2 saat kızımla aynı yaştalar sarıldılar çocukla ben onlar gidince hemen elini yıkadım sizce bulaşmışmıdır yaşayan var mı
nazla laura_ evet aşısı vardı ama etkisi gidiyormuş 6 ay içinde etkisi kalmamıştır yani yakalanan bebeğin de vardu