ezgitunahan Bebeğime hipp organic combiotic kullanıyorum ama haftada bir 💩 yapmaya başladı uzun süredir kullanıyorum en son mamadan kaynaklı olduğunu düşündüm mamayı da sürekli içmiyoruz günde bir sefer kullanıyoruz. Zeytinyağı da kullanıyorum içine. Golden goat kullanan arkadaşlar nasıl bir mama? Kabızlık gaz durumu nasıl acaba? Yardımcı olur musunuz ?
ilay-mom ezgitunahan kabızlık gaz vs bebeğe göre değişir her mama her bebeğe iyi gelmiyor maalesef ben golden goat kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım mesela
rowantree Bebeğim şuan 4 aylık. Biz baştan beri golden goat kullandık, çok iyiydi ama bu ay kabızlık yaptı. Uzun süreli kullanıma bağlı olabilir. Değiştirdik ama ilk 3 ay gayet gazı azdı, rahatlatan bi mama oldu.
ezgitunahan rowantree bizde aslında hipp 1.5aylıkken başlamıştık. Şimdi 4 buçuk aylığız son iki ay falan böyle sıkıntı oldu
ezgitunahan sofyayolda sma comfort kullanıyoruz şimdi bir de toz şase probiyotik Nbl Atp kullanıyoruz önceden damla kullanıyorduk şimdi günlük yapabiliyoruz artık çok rahatladık