merhabalar bebeğim 4,5 aylık sadece anne sütüyle besliyorum kakası sarı ama çok cıvık normal mi bebeklerinz nasıl kaka yapıyor bana yazabilir misiniz endişelenmeli miyim ilk defa altı açıkken kaka yaptığını gördüm bu kadar sıvı olduğunu gördüm şaşırdım doktora gitmeli miyim