Bence banyoyu kendiniz yaptırın bakıcı yapmasın.kendi adıma bakıcının yıkamasını istemem. Sizin gibi bakalım sabırlı sevecen oynayarak gülerek mi yaptırdı yoksa sert sert hareketlerde mi bulundu muamma.
Ben anneme bile yaptırmıyorum çünkü nazik davranmıyor benim gibi oğlum benimleyken ağlamıo annem yıkarken ağlıodu mesela