Bizimde ilk bir iki hafta öle oldu sonra gribe çevirdi ama cok şükür hızlı ufak bi şekilde atlattık burnunu hep açık tut yoksa ağır geçirir ve ciğerlerine iner ondan sonra gelsin iğneler ilaçlar 😓 anlattıgın şekilde burnunu açamazsın çünkü genzi tıkalı mecbur şırınga işlemi uygulucaksın ama korkulcak gibi değil ben başta nasıl yapaım canı acır diyordum ama gripte olsa burnu terkemiz oluyordu tabi geri doluyordu girip oldugu için ben günde 4-5 kex yaptım