Arkadaşlar daha önce de yazmıştım ama bir çözüm bulamadım mastit olmuştum antibiyotik iğne kullandım 5 gün biraz iyiydi ama bırakınca yine kötü olsu göğüslerim çok dolu 1 saat içinde dopdolu oluyor ama sagdigimda da 30 ml en fazla 60 ml çıkıyor anlayamadım sütüm çok mu doluyo az mı gelmiyo kafam karıştı artık canım çok yanıyor nolur bı çözüm söyleyin bana