Merhaba arkadaşlar, oğlum emmedigi için mama içiyordu evolvia kullandım. 2 3 gündür kesinlikle mama kabul etmiyor normal ek gıda yiyor ama mama ağzına girdiği an bir tuhaf yapıyor içmiyor. Diş döneminde aynı zamanda
. Aynı durumu yaşayan var mı acaba geçici bir süre mi bu anlamadım. Ek gıdayi da yiyordu onceden mamayida içiyordu. Şimdi icmeyince doymuyor sanıyorum çünkü sürekli de agliyor. Mama uzattigimda bir hevesle atılıyor ama ağzına girince istemiyor. Bu arada farklı bir mamada denedim yine aynısını yaptı. Bir akıl danışmak istedim sizlere.