Kızlar bu yanma sürekli tekrarlayıp duruyor 1 ay önce sezeryan doğum yaptım ama doğumdan öncede vardı fitillerle ilaclarla geciyor ama bir süre sonra tekrar başlıyor.Bazıları nioli yağının iyi geldiğini söylüyor kullanıp faydasını gören var mı veya nasıl kullanılıyor bilen var mı