Minigim38 Kızlar bugün 12. Gün erken gebelik testi yapsam belli olur mu. 2 3 gündür aşırı akıntım var şu gibi ve sık sık idrara çıkıyorum bunlar belirti midir acaba
MerveH_ Minigim38 benimde böyle bi şüphem oldu 1 hafta s9nra kan idrar verdim ama çıkmadı 1 ay sirna da verdim çıkmadı ama gebelik varsa 1 aya kesin kesin cikiyo cnm
Minigim38 Takvime göre 3 gün sonra yumurtlama günüm. Şüphem adetim bittiği gün oldu. Cok cok afedersiniz eşim popoma sürtünüp boşaldi ama az bisey vajinama bulaşmış silerken gördüm icine girdi mi girmedi mi emin değilim
MerveH_ Minigim38 hicaz daha bekle canım insan kendi kendine kuruntu yapiyo bi de mide bulanmiyo da sanki öyle geliyor benimde öyleydi bi tuhafım falan deyip dolanıyordum
Minigim38 MerveH_ yaptım negatif çıktı anında rahatladım 😆ben istemiyorum eşim ikinci olsun diye uğraşıyor 26 aylık kızım var
MerveH_ Minigim38 aman aman benimde öyleydi ikinci supriz oldu 3. De geliyor sanıp korktum hahah hap ilac kullan cnm :))
Minigim38 MerveH_ ayy hayırlısı olsun inşallah prezervatif kullanıyoruz hap kilo yapıyor hormon bozuyor dediler öyle mi sizce
MerveH_ Minigim38 valla.bende bugün adet 11 ay sonra hap zarar veriyormuş yumrutaliklara randevu aldım bende ya spiral ya tup baglatms kullanıcam:)
tugbisssdgshsh Minigim38 şüpheli ilişki sonrası 12. Gün 0100 çıkmış arkadaşımın 17. Gün beta kanda gebelik testi kesin cikarmi yarın vericekte
Minigim38 tugbisssdgshsh 0,100 çıktıysa negatif değer 5 ve üstü olursa hamilelik var demektir. Ama 17 gün geçmiş üstünden varsa çıkar