Merhabalar. Geçen hafta çırpılmış olarak denemiştim. 9 ay aşısı yaklaşıyor diye haşlanmışını denemeye başladım
Dün ¼ yumurta beyazı yedi kahvaltıda. Akşam 1.30/3.30 arası uyanıktı.. ağla sızla uyandı, geri yatıramadık yatağında tepindi durdu oynadı kendi kendine. Yorulunca duraksadı baya büyük pıtır pıtır gaz çıkardı.. 4 dişimiz de beyaz onlar da olabilir uykusuzluk of bilemiyorum