Mnktrtaaa benim kızımda öyle şu an 9 ay 24 günlük, 1 ay önce ilk dişlerini çıkardı o dönem de iştahsızlık oldu biraz düzeldi birkaç gün derken şimdi yine başladı ve bir aydır nerdeyse sadece çorba yiyor her gün önüne birşeyler yapıp koyuyorum ne püre ne katı birşey yemiyor, önceden biz yemek yerken oyalansın diye mesela eline ekmek verirdik onu yerdi ama şimdi ısırıp ısırıp geri tükürğyor, 6 ıncı ayda başladık ek gıdaya o zaman bile geri çıkarmaxdı şimdi bu başladı katı birşey yediğinde geri çıkarıyor, anne sütü almıyor mama alıyor acaba mama yetiyor ondan mı yemiyor dedim mama saatinde mama vermedim aç bıraktım yine yemedi yani ben mi hata yaptım aslında öyle pütürlü de verdim yani çiğneyebilcek kıvama geldiğinden itibaren ama anlamıuorum neden böyle çok üzülüyorum