bebisim67_ zumrayns merhaba kendi kendine ayağa kalkabiliyor mu yürüyünce Benim bebeğimin sadece kendisi ayakaga kalkması kaldı yürüyor arada düşüyor tabi ama hep bir yerlere tutunupta kalkabiliyor
emosss__ aselikra4 o da yapar ama sürekli cesaret verin tutun işte babası karşıya geçtin gel gel desin
HELELEKADIN aselikra4 benimki de 10 ay 23 günlük sıralıyor tek elinden tutunca yürüyor ama bıraktığımız da iki adım atıp emeklemeye başlıyor yürümeye hiç niyeti yok 😂