hnzlei Kızlar bebeğim 14.5 aylık 1 yasından itibaren çok huysuz hiç bişey beğenmeyen nerdeyse yemek bile yemeyen bir çocuk oldu sebebi ne bu durumun bilen varsa paylaşabilir mi cidden çok merak ediyorum
askbebegimmbenim hnzlei kesin bı sendrom var kesin 14 aylık olacağız durum çok vahim.. ağlama krizi sürekli yanında olayım koltuğa bile otursam ağlıyor dibinde olayımm. Mutfakta pacalarimda ağlamalar, sürekli mız mız sürekli uğultu sesi ne yapsam ne etsem 5 dk sonra sıkılıyor herşeyden
aysebb hnzlei 12. aydaki atak geçti benimde kızım var 14 ay 13 günlük. Şimdi 64. hafta atağındalar yani bu ayrı 1,5 yaş öncesi yaşanılan atak bu 😂 Şuan onun içindeler 60-64. haftalar arası yaşanıyor. İştahsızlık, ufak şeylere ağlama, dibimden ayrılmama vs
gmzshn Sendromları bitmiyor ki zaten insanlar 2 yaşta çileden çıkar zorluk çeker benim kızım doğduğundan beri sendromlu olduğu için tam tersi bende 2 yaşta daha fazla rahatladım
hnzlei Evet evet bizdede durumlar aynı paçalarımdan tutup ağlamalar. Babasıyla arası çok iyidir oyunlar oynarlar ama çoğu zaman ondayken sanki yabancı birinde gibi ağlıyor. Asla babasıyla uyumuyor. Uyutmaya gittiklerinde kıyametler kopuyor. Cidden mental olarak çok yoruldum. Herşey tamam ama o devamlı ağlama modu benim motivasyonumu çok düşürüyor. Doğduğundan beri sıkıntılarımız bitmedi. Doya doya bebeğimle sakin birgün yaşamayı çok isterdim. Sorun bendemi acaba diye sorgulamaya başladım. Çevremde bebeği olanların hayatı düzene oturmuşken bizim hala sancılı geçmesi kendimi kötü hissettiyor. 😞😞
zumrayns hnzlei bizde 13.5 aylığız ayni durumda kızım mızmız ağlıyor beni hep yaninda istiyor bide yemek yemeye başladı. Galiba bide dış geliyor arka dişlerden durum fena bu aralar. Gece bide uykuya zor geçiyor direniyor uyumamak için