Kızım nerdeyse iki haftadır geniz akıntısı öksürüğü var hastaneye götürdük temizleyin nebilazatör verin yeterli dedi az bişey boğazının kızardığını söyledi o kadar eve geldiğimiz günden beri dediği herşeyi yaptım geçmedi dün de ağzından bi koku aldım gece 12 de huylandım onu yıkadım acaba üstü falan mı kokuyor dedim rahatsız oldum ama kokusu geçmedi şimdi uyandı yanıma geldi burnu full tıkalı ve ağzı baya kokuyor kayınvalidemi aradım hamilesin sana öyle geliyor diyor ama hayır daha çok yeni öğrendim hamile olduğunu belirtilerim yok hem eşimde aldı kokuyu normal mi bu