Bundan 2_3 ay önce oğlum sabaha kadar hiç çişini yapmiyodu azıcık sapsarı oluyodu çişi ama 1 aya yakındır çok fazla çişi oluyo üstü falan çok ıslanıyor üşüyor mu bilmiyorum evin içi gayet sıcak oluyo üstüne polar battaniye ortuyorum üstüne de bı kat pijama bide tulumu oluyor ama neden bu kadar çok çişi dışına çıkıyor anlamadım böyle bişey yaşayan oldu mu anneler