4 ay 16 günlük bir bebeğim var bu zamana kadar böyle bir şey yaşamamıştık atak döneminde sadece uyumadı hiç ağlayarak kalkmazdı ama bu gece 10 defa ağlayarak kalktı gözünü açmadı sadece ağladı zorla emzirdim yatırdım yine aynı bu böyle sabaha kadar devam etti gece uyanmayı biraz azaltmıştı bu kadar uyanması ve sebepsiz ağlaması neyden kaynaklanıyor sizce