heraaa bende doğum yaptıktan sonra doktorum verdi.. ilk 3 ay sıkıntı yoktu ama arada düzensizlik yapıyor 7 hafta regl bitiyor anlamsız şekilde yine başlıyor veya daha uzun sürüyor ama her ay değil 11aydir kullanıyorum 2 3 sefer düzensizlik yaşattı. Onun harici bı yan etki görmedim güzel ilaç.