Kumasya Depremden sonra bebeğim memeyi bıraktı bebeğim dört aylık kafayı yiyecem on beş gündür emmiyor asla sağıp veremem çünkü makinam bozuldu . Şuan bu sütü emse de içmesi sağlıklı mı göğüste bekledi çünkü . Ve yine emer mi arkadaşlar ne olur bildiklerinizi yazar mısınız yaşayanlar var mı
AselveAnnesi Kumasya öncelikle geçmiş olsun. Bebeğini asla emzirmekten alı koyma gerekirse üstünü çıkar senin kokunu iyice alsın emmesi zor olabilir ama bir ay boyunca emmeyip tekrar memeye başlayan bebek gördüm 🌸inşallah düzene girer canım🙏🏻
[silindi] Kumasya Makineniz yoksa elle sağım yapabilirsiniz. 15 gündür hiç sağım yapmadınız mı? YouTube da videolar var izleyebilirsiniz. Dördüncü ay bebeklerde meme reddi ayıdır dönemsel olarak reddediyor olabilir. Meme de bekleyen sütün zararı yok ama tuzlu olur tadını sevmeyebilir.
ilkmutluluk17 Kumasya canım 4. Ayda bebeğim de öyleydi ayakta kucağıma alıyordum sallayarak emziriyordum bırakmasın diye sonradan alıştı geri asla pes etme öyle dene yatır kucağına kollarım kopuyordu ama bırakmasın diye çok uğraştım işe yaradı bi doktor arkadaş söylemişti
Kumasya AselveAnnesi ya inşallah şuan hala deprem olduğu için ten tema teması yapmaya korkuyorum çünkü psikolojimiz alt üst artık ama emer mi yine başlar mı umut var kı ayrıca bebeğim diş çıkarıyor ondan da olabilir mi
Ozlemelmas Kumasya Neredesiniz canım Şuan tam meme reddi dönemi yapıliyolar o dönemde kızımda yapmıştı ama ben hiç pes etmedim sagdim aç kalmasın diye kaşıkla verdim sütumu şimdi gece boyu memeyle uyuyoruz
Ozlemelmas Canım pes etme ısrarci ol emecek merak etme el pompasi ile boşalt göğsünü durdukça tadı değişiyor evet ama sen sürekli emzir
Kumasya Ozlemelmas ya canım el pompalı işlem olmuyor gelmiyor yani o şekilde . Benim öyle çok sütün YÖK zaten meme mama şeklinde gidiyorduk
Kybele Deprem anında bağırdınız mı, yüksek sesten falan mı korktu? Ayrıca makinanız bozulduysa manuel olanlardan alın, 15 lira civarı bir şey, böyle süt üretimi azalır neden beklediniz bu zamana kadar?
Kumasya Kybele evet çok bağırdım . Normal sapmakta gelmiyor sütüm zaten öyle sağınca bol bol gelmiyor maalesef zaten elektrikle zor çıkartıyordum artık oda yok yani
Ozlemelmas Kumasya Benim de yoktu sen emzirdikce çoğalıyor hiç mama vermedim ben sürekli emzirdim şükür çoğaldı