Kizim bugün 9 aylik oldu fakat 1 haftadan fazladır geceleri sürekli ağlıyor doktora gittik kulakları enfeksiyon kapmış dedi ilaçta verdi banamisin demiyor aniden bağırıp uyanıyor dedik belki diktir tetagilde aldık ama yine banamisin demiyor lütfen bir çözümü olan yardım etsin