Merhabalar iki buçuk aylık çocuğumun iki aylık kontrolünde karın boşluğunda bir kitle eline geldiği söyledi hocamız onun üzerine ultrason çekimine yönlendirdi , tomografi MR ve ulstrasın vma nse sonuncunda nöroblastom oldugu kesinleşti fakat ben hiç bir biyopsi vs tedavi amacında birşeye başlamadım Ankara’da yaşıyorum özelde bi doktorumuz takip gerektirdiğini söyledi sayısız doktora gittim Hacettepe tedavi amaçlı bakıyor , bu durumu yaşayan annelerimiz bana yardımcı olabilir mi süreciniz nasıl oldu bittiyse nasıl bitti