Merhaba arkadaşlar 29 aylık bebeğimi çok sık olmasa da emziriyorum ve artık bırakmak istiyorum ama gündüz uykusunuda geceyi de emerek uyuyor bırakmak için ne yapmalıyım ve bıraktıktan sonra nasıl beslenme yoluyla devam etmeliyim (süt konusunda ) yardımlarınızı ve tecrübelerinizden desteğinizi rica ediyorum 🌺