4 buçuk aylık kızım var ama gece en az 10 kere uyanıyor. Daha önce de uyaniyordu ve bunun sallayarak uyttugum için olduğunu düşündüm ve sallamayı biraktim zor da olsa sallamayi bırakınca 4 5 gün gece cok güzel uyudu dedim ne güzel demkki sallamakla alakali. Ama sonra bir anda yine sürekli uyanmaya başladı. Sorunu ne çözemiyorum uyku tulumu giyiyor oda 22 derece civari 1.6 tog ve kısa kol ile birlikte . Kontrol ediyorum sürekli ne üşüyor ne terliyor. Karnı aç değil..burnu tıkalı değil. Altı kirli değil. Atak dönemi desem atağını atlattiktan sonra zaten destekli uytmayi biraktirdim ve 4 5 gün cok rahat geçti. Atak tekrar baslar mi o da anlamsiz geliyor. Gündüz uykulari cok kötüydü.. şimdi gündüz uykulari duzeldi 40 dk sınırını aştı en azından. Gündüz keyfi de yerinde yani bir sıkıntısi da yok ama gece noluyorsa sürekli uyaniyor . Diş sancısı desem sadece niye gece olsun ki gunduz de sancı olup mizmizlanmaz mi ? Her uyanmasinda emzirmiyorum memede uyumaya alışmasın diye. En azından 3 saat gectikten sonra emziriyorum ama sorunu ne çözemiyorum. Uyuduğu günlerden farkli hic bisi bulamıyorum. Uyku öncesi rutinleri her seyi ayni . Boyle bir durum yasayan oldu mu? Bu arada uyku saatlarine de dikkat ediyorum 2 saatte bir uyutuyorum gunduz zaten kendi uykusu da geliyor 2 saatte. Napacagimi şaşırdım artik