balbadem48
Sakinleştirici bişiler al bence canım
İlaç seviyesinde misin? Emziriyo musun? Bunları bilmem ama
Ben sabahları aç karnına pasiflora şurup içiyorum 🤭
Belki etkisi yok ama etkisi olduğuna inanıyorum
Bebek işi çooook zor. 7.ay benim için de zordu hatırlıyorum çünkü aniden hareketlenmeye başlamıştı. Onun hareketlerine adapte olamamıştım ilk zamanlar
Yabancı bi dizi izledim geçenlerde. İki küçük çocuğu olan kadın otlu (esrar) şeker yedi. Neden diye soran arkadaşına ise, dört yaşından küçük iki çocuğum var dedi🤭 burda tabiiki böyle şeyleri teşvik etmiyorum sakın yanlış anlama ama annelik her yaşta her ırkta her ülkede çooook zor bi iş
Anne ne kadar sakin olursa bebek de sakin olur