atarepla 4.5 aylık oğlum bir kaç gündür bunu yapıyor. Gece ağlıyor aniden çok yüksek sesle ama sadece 20 saniye filan sürüyor hiç uyanmadan uykusuna devam ediyor. Acıktı desem değil acıksa komple uyanırdı. bir yeri mi ağrıyor diş mi çıkaracak neden olabilir?