buse297_ Kızlar 4 aylık bebeğim grip öksürük ve uykusunda sürekli uyanma doktora götürdüm sadece ağrı kesici ilaç verdi küçük olduğu için başka birşey veremem dedi sizce bu durum ne zaman geçer yada çabuk ne gecirir