ilknur586 hipp combiotic de gazlı bebekler için, bizde devam etti gaz ama bebekten bebeğe değişiyor ya denemek lazım :( bir de mama verirken biberonla veriyorsanız calkalamayin kopurmesin, tahta kaşıkla yavaş yavaş karıştırın içinde çözülmeyen toz kalmamasina da dikkat edin, gaz yapıyor hep bunlar :(
Benim yediğim içtiğim hiçbir şey bebeğimi etkilememisti ama mesela ayağını hep sıcak tutmak lazımmış, kiraz cekirdegini ısıtıp ayaklarının altına koyuyordum o biraz fayda ediyordu ama çok az. Cook aşırı gazlı kolik bir bebek değildi ama yatma saatinde hep sancilanirdi bebişim, çok şükür 3. Ayın ortasında rahatladık. Hareketlenince kendi kendine çıkarmayı öğreniyor, o zamana kadar ne damlalar ne masajlar ne kiraz çekirdeği, sadece oyalama bence :((