Mygirlmybaby Kızlar ayın 2sinde sezaryen oldum ve kanımda enfeksiyon sonucu halâ hastanede yatıyorum. Ayın 4ünde 92ymiş 6sında 42 olmuş. Antibiyotik verdiler dün. Bugün çıkar mıyız?
linamom3 Mygirlmybaby benim annemin kanda enfeksiyon 45 çıkmıştı evde antibiyotik kullanarak tedavi oldu hastaneye hiç yatırmadılar ama siz sezaryenlisiniz belki o yüzden daha fazla düşürüp çıkartabilirler
alyacimm Sezeryandan snra 150 olmustu sıtma tıtuyordu serum vs yedım duramıyordum normal bırı olsaydı amelıyatsız yatırırlardı dedı doktor sezeryana baglı oldugu ıcın bısey yapmadılar antıbıyotık ıctım ıkı kutu
gamze1806 Mygirlmybaby ben etkisini hissetmedim, ayni gğn 2 ameliyat oldum, yoğun bakim süreci ağrilar, falan derken enfeksiyon hafif kaldi biraz