Bebeğim 1 aylıkken başladı gaz sancıları dediğiniz gibi emzirdikten sonra tam çocuk dalacak gaz çıkarmak için sürekli uyanıp duruyordu çok sıkıntılı bi durum geri yatana kadar diğer emzirme saati gelirdi uykular haram oldu böyle böyle 😂 sonra doktorumuz probiyotikli gaz damlası önerdi ondan sonra kesildi tüm sancıları hiç gaz çıkarmaya gerek kalmadı hala da öyle yetişkin gibi kendi gazını çıkarıyor sesli sesli şükürler olsun. 🤤Gerçi şuan 5 aylık ama o damladan sonra tüm sıkıntıları bitti diyebilirim. Kullandığınız bi damla yoksa doktorunuza danışıp deneyebilirsiniz bizimki biogaia damla