Kızlar ben bir arsa aldım imarlı bir köyden ormanın içinde ama güzel bir yer köy gelişmiş biraz , Altı ahır üstünde eski bir köy evi var orayı yıkıp prefabrik bir ev yapmak istiyoruz biz kendimiz yapıcağız inşallah 🤲 malzemelerin bir kısmı alındı güzel kaliteli şekilde “ bu detayı verme nedenim “ burda bazı arkadaşlar bu post ilgili sorular sormuş, benim sorum şu iç dekoru nasıl olsun ? Verandası olucak epey geniş , mesala kapı girişini mutfak tan vermek istiyorum mutfak ve salon bir olucak arasında bir seperetör olucak ama raflı hem dekor olarak gözükücek hemde bir seperetör içine kitaplık düşünüyorum diğer sepertör obje falan koymak istiyorum, yıllardır hayalimiz vardı otantik İskandinav ,az biraz bohem bir hava vericek bir ev ortamı istiyoruz döküm bir soba vs vs , sürekli kalmalık değil yazında , kışında vakit geçirmek için bir ortam düşündük, en fazla 4,5 gün kalmalık kafa dağıtmak için bir ortam , şimdi niye bukadar detay verdim bizim nelere dikkat etmemiz gerekiyor gerek dizayn gerek kullanımı, yada iç proje şöyle yaptık pişman olduk, yada ne gibi tavsiyeler verebilirsiniz her türlü detayı verirseniz çok sevinirim, mesala ne renk olsun dışı ? Çatısı, pimapeni? Banyosu ? Verandası , özelikle bu tip evi olanların çok fikrine ihtiyacım var yada yakınız da böyle evi olanlara sorarsanız çok sevinirim . Yada aranızda iç mimar arkadaşlarımız varsa onları fikrine ihtiyacım var 🙏Bu arada Rabbim herkese nasip etsin inşallah ve güzel günlerde kullanmayı nasip etsin bize de inşallah 🤲🌸🌹🧿şimdiden teşekkür ederim 🙏