Eminegul5 Güzellik merkezine mi gidiyorsunuz? Çünkü onların makineleri ve çalışanları hastaneler kadar donanımlı değil.
Ben çalıştığım özel hastanede gitmiştim 12 seans yani 1 yıllık almıştım 10. Seansta kıl, tüy kalmamıştı.
9 sene oldu genital hariç kılım, tüyüm yok çok şükür.
Mesela kuzenim eylül öztürk’e gitti 8 seans almıştı olduğu gibi duruyor tüm tüyleri hiç dökülme, azalma vs olmadı. Şimdi de zaten o şubesi kapandı boşu boşuna vermiş oldu o parayı.