Selam anneler. Bebeğim 8 aylık. Son 1 aydır çişli bez sayısında azalma oldu. Doktora 2 hafta dolduğunda sormuştum. Arada sırada böyle şeylerin olabileceğini keyfi yerinde huzursuzluğu yoksa genelde bir sorun olmadığını söyledi ama benim içim yine de rahat etmiyor. Ek gıdaya başladık ama öyle aman aman çok bir şey yediğini söyleyemem. Anne sütü alıyor günde 6-8 kez emziriyorumdur. Su da içiyor günde yarım bardak denecek kadar. Gün içinde sulu meyveler vermeye çalışıyorum özellikle her gün çorba vermeye çalışıyorum. Buna rağmen 3 bez o da dolu dolu olmamak şartıyla çişli bezi oluyor. 4 kez neredeyse çok nadir aldığım oluyor. Sizin bebekleriniz nasıl ben mi çok evham yapıyorum. İnternete baktığımda en az 4 - 5 çişli bez olarak okuyorum hatta bazı uygulamalarda 6 - 8 kez yazıyor. İyice tedirgin olmaya başladım.