umyhl geçen yıl kızım doğduktan sonra 40 bitikten sonra hemen gidip spiral taktırdım 4 ay bı sorun yoktu sürekli kaymasından korkuyordum kontrol oluyordum Almanya ya tasinicaktik o ara ucagimiza bı gün kala gece banyo yaparken elime geldi ipi lavaboya gittim sabah afedersiniz idari yaparak düştü randevu aldım zaten akşamdan hemen sabah düşüncede sardım peçete gitim hastane koydum doktorn önüne oda şaşırdı Allah tan içinde parçası kalmamış tamamıyla düşmüş dedi tekrar takın dedim test yapmliyiz belki gebelik oluşmuştur dedi tahlil aldı sonuçları cikmdi aynı güne o gün de ucagim oldu için öylece geldim burdada yerleşme vs kizimin göz ameliyatı vs derken baya bı uzadı şuan 🥹 8 aylık hamileyim istemden oldu kızım daha küçük 20 aylık ve tekrar hamileyim korunma yolları olarak geri çekilme bazen prezervatif te kulaniyorduk evde yoksa bitmisse vs geri çekilme ile korunuyorduk ama kısmet işte
Oldu bı şekilde bu sefer kol altı implant düşünüyorum