SinemDuha Bebeğim 7 ay 10 günlük ek gıdaya da başladık mama veriyorum ama mamayı en fazla 100 ml içiyor 3 kasıklık yani az içiyor bence ayına göre siz kaç veriyorsunuz normal mi acaba bukadar az içmesi