Benim kızım da 4 gün sonra 5 aylık olacak. Ben oturtuyorum doktor çok uzun olmayacak şekilde oturtabilirsin demişti. Sesli gülmeyi öğrendi iki gündür çok tatlı oluyor. Bir de henüz kendisi yerde dönemiyor ben elimle desteklediğimde dönüyor. Bir çay kaşığı kadar meyve püreleri vermeye başladım doktorumuzun tavsiyesiyle, ağzı süt dışında değişik tatlara alışsın diye. 💕