Çok araştırdım yaptırma veya yaptır diyen oldu 3 4 doktor görüşmesinden sonra yaptırmaya karar verdik. Eltimin kızında da olmuştu ama yaptırmadı şuan 3 sınıfa gidiyor sanırım o dişleri döküldü yeni dişleri da çok kötü çıktı tel taktırmak zorunda yine bişey yapmıyorlar kızım sonrada acı çeksin istemiyorum