Minikkanarya Merhabalar hayırlı geceler oğlumun kasık kısmında kordon kisti anestezi verilecek derlerse kabul etmelimiyim korkuyorum yumurtalıklarına bişi olur veya anestezi kalıcı hasar bırakır diye çok küçük daha bilgisi olan varsa yardımcı olanilirmisiniz?
Gulcann0 Minikkanarya merhaba benim oğlumda aynı ameliyatı oldu bende anestezi konusunda vs korkuyordum ama endişelenecek bir şey yok aslında aynı gün taburcu olduk vs süreç kolay geçti şükür sizinde öyle olur inşallah
Karanikooooo Minikkanarya benimde bebeğim 14 aylık kord kist dendi nasl geçti sürec anestezi vs biraz bilgilendirseniz bizde 9 ocakta olucaz🙏🏻
tugba12tugba Minikkanarya kist olduğu nasıl anlaşıldı ultrason da mı çıktı :( bnm beneğimin ultrasonda da birsey çıktı lineer hipeokoik yapı yazıyor acaba aynı mı
Minikkanarya tugba12tugba bezini alırken sağ tarafında şişlik gördüm sonra karnım ağrıyor demeye başladı hemen gittik ve fıtık dedi daha sonra başka hastaneye yönlendirdi orası da hem ultrason hem röntgen çekti bu şekilde kist olduğu söylendi cuma günü olacak inşallah
Minikkanarya Gulcann0 çok teşekkürler küçük bir operasyon biliyorum evet ama bu sıralar hastaneler hakkında çok fazla şeyler görüyoruz hemşiresinden doktorundan ihmallerden korkuyorum aslında
Gulcann0 Minikkanarya Çok haklısınız ister istemez korkuyoruz ama mecburiyet olunca güvenmek zorunda kalıyoruz, işinin ehli ve vicdanlı sağlık çalışanlarıyla karşılaşırız hep umarım güzel düşünelim güzel olsun inşallah