Kızlar sabahları kalkınca zombi gibi oluyorum çok kötü yorgun halsiz oluyorum vitaminlerim tam baktırdım artı takviye de kullanıyorum bununla ilgisi yok da hiç bir iş yapasım gelmiyor uykumu alsam bile tekrar yatıyorum ve uyandığımda başım çok ağrıyor daha kötü oluyorum sizler nasılsınız sabahları enerjimi yerine getirecek şeyler motivasyonlar verebilir misiniz neler yapsam enerjim yükselir